Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Sejny
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Sejny
Urząd Miasta Sejny zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji publicznej Urzędu Miasta Sejny.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- nie wszystkie nagrania wideo posiadają napisy dla osób głuchych
- część plików nie jest dostępna cyfrowo
Wyłączenia
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Leszek Kędziora.
- E-mail: leszek.kedziora@um.sejny.pl
- Telefon: 87 516 20 73
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Burmistrz Miasta Sejny
- Adres: 16-500 Sejny, ul. Józefa Piłsudskiego 25
- E-mail: sekretariat@um.sejny.pl
- Telefon: 87 516 20 73
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek: Urząd Miasta Sejny, ul. Józefa Piłsudskiego 25
Do budynku prowadzi jedno wejście od strony parku miejskiego.
Do budynku mogą wjeżdżać osoby na wózkach. Dostępny jest dla nich korytarz i pomieszczenia na parterze budynku.
W budynku nie ma windy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze na końcu korytarza w lewym skrzydle budynku.
Przed budynkiem znajdują się dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, oznaczeń kontrastowych i w druku powiększonym.
Osoby niesłyszące oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego w celu załatwienia sprawy w Urzędzie Miasta Sejny pod warunkiem, że zgłoszą zamiar korzystania z usługi wybranego tłumacza języka migowego (lub tłumacza przewodnika) co najmniej trzy dni robocze przed planowaną wizytą, kontaktując się z sekretariatem Urzędu Miasta Sejny i podając datę przybycia do oraz sposób przekazania informacji zwrotnej. Po otrzymaniu zgłoszenia Urząd Miasta Sejny zapewni pomoc tłumacza języka migowego w terminie wyznaczonym przez osobę uprawnioną.
Koordynator do spraw dostępności:
Leszek Kędziora
tel. 87 516 20 73
e-mail: leszek.kedziora@um.sejny.pl
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego za 2020 rok.
Plan działania na rzecz poprawy dostępności w Urzędzie Miasta Sejny na lata 2021-2022
Wniosek o zapewnienie dostępności
Metryka strony